Monday, October 31, 2011

Airvan42: Home / / Easy Button and Menu Maker 2.1.0.12

Easy Button and Menu Maker 2.1.0.12

Easy Button and Menu Maker 2.1.0.12 | 8.99 Mb

With Easy Button & Menu Maker you can easily create sophisticated buttons and professional dynamic menus for your website while spending just a few minutes of your time. Over 100 elegant design templates are available, including so called Glass and Vista styles.

Unlike most other menu tools, Easy Button & Menu Maker provides direct WYSIWYG visual menu editor, so it is much easier and pleasant to work with.

An important feature is that all the menus created with Easy Button & Menu Maker are compatible with all modern web browsers. What is more, they are search engine friendly and valid code-wise.

Password Mediafire :
airvan42

download

Artikel Terkait Lainnya Seputar:



0 comments:

Post a Comment

Info

SELAMAT DATANG

Selamat datang di Coretan Airvan42 - saya senang Anda berada di sini, dan berharap Anda sering datang kembali. Silakan Berlama - Lama di sini dan mendownload semua software yang ada di blog ini . Ada banyak hal tentang software, Anda mungkin akan menemukan sesuatu yang menarik di sini

Sekilas Tentang Airvan42

Nama saya Airvan42, Saya Bukan Seorang Blogger, Desainer atau Apapun Tapi Saya Hanya Seseorang Yang Ingin Selalu Belajar dan Ingin Tahu Sesuatu Yang Baru...