Sunday, November 20, 2011

Airvan42: Home / / Minitab 15 (Amazing Graphing and Statistical Software)

Minitab 15 (Amazing Graphing and Statistical Software)

Minitab 15 (Amazing Graphing and Statistical Software) | 60.47 Mb

Minitab Statistical Software gives you the tools you need to analyze your data and make informed decisions about how to improve your business. Its power and ease of use make it the leading package used for quality improvement and statistics education worldwide.

Minitab 15 contains nearly 50 enhancements with minimal changes to the interface, making it simple for current users to access all the new features.

Highlights Include :
* Assign formulas to columns in the worksheet
* Expanded Gage R&R capabilities
* Power (OC) curves for power and sample size
* Probability Distribution Plot
* New Reliability methods for forecasting future warranty claims.
Penjelasan Indonesia :

Minitab merupakan salah satu dari sekian banyak software statistika yang cukup populer digunakan oleh para pengolah data. Menu-menunya yang lengkap membuat Minitab menjadi familiar tool dalam menganalisis data statistika.




Password Mediafire :
airvan42

download

Artikel Terkait Lainnya Seputar:



0 comments:

Post a Comment

Info

SELAMAT DATANG

Selamat datang di Coretan Airvan42 - saya senang Anda berada di sini, dan berharap Anda sering datang kembali. Silakan Berlama - Lama di sini dan mendownload semua software yang ada di blog ini . Ada banyak hal tentang software, Anda mungkin akan menemukan sesuatu yang menarik di sini

Sekilas Tentang Airvan42

Nama saya Airvan42, Saya Bukan Seorang Blogger, Desainer atau Apapun Tapi Saya Hanya Seseorang Yang Ingin Selalu Belajar dan Ingin Tahu Sesuatu Yang Baru...